مناطق آزاد-گردشگری

معرفی بهترین هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ

 

شهر جذاب شیراز، یکی از کلان‌شهرهای ایران و از مهم‌ترین مقاصد گردشگری داخلی محسوب می‌شود. سفر به شیراز، یک ماجراجویی هیجان‌انگیز شامل بازدید از تخت جمشید، حافظیه، سعدیه، پارک ارم و سایر جاهای دیدنی شیراز است. حرم حضرت شاهچراغ (ع) یکی از مهم‌ترین مراکز مذهبی کشور است و افراد زیادی نیز برای زیارت این بارگاه به شیراز سفر می‌کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ را به شما معرفی کنیم. با اقامت در یکی از هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز می‌توانید سفر معنوی بی‌نظیری را تجربه کنید و به‌راحتی خودتان را به حرم حضرت شاهچراغ برسانید.

لیست بهترین هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز

هتل محل اقامت، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در هر سفری محسوب می‌شود. موقعیت هتل و نظر مسافرانی که در گذشته در این هتل‌ها اقامت داشته‌اند می‌تواند شاخص مهمی در انتخاب هتل باشد.

اگر می خواهید در زمان حضور خود در شهر شیراز دسترسی مناسبی به حرم شاهچراغ داشته باشید، بهتر است هتل‌ هایی در نزدیکی این بارگاه متبرکه را برای رزرو هتل شیراز انتخاب کنید. رزرو هتل زندیه شیراز در بین هتل‌ های پنج ستاره شهر شیراز گزینه ای مناسب از نظر نزدیک بودن به بارگاه شاهچراغ است. علاوه بر این هتل چهار ستاره آریو برزن در خیابان زند، هتل سه ستاره وکیلی شیراز در خیابان لطفعلی خان زند و هتل سنتی نیایش شیراز گزینه‌های بعدی هستند که دسترسی بسیار مناسبی به حرم شاهچراغ دارند.

تعداد بالای هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ، گزینه‌های متنوع با امکانات متفاوت را پیش روی شما می‌گذارد و دست شما برای انتخاب بهترین گزینه کاملا باز است. در ادامه برخی از بهترین هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل سنتی راوی شیراز

یکی از هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ، هتل سنتی زیبای راوی است. این هتل سنتی دارای سه ساختمان است که هر کدام متعلق به یکی از دوره‌های پهلوی، قاجاریه و زندیه هستند. این اقامتگاه دارای ۶ واحد سوئیت و اتاق با تخت‌های ۱ تا ۴ نفره است که قیمت‌های آن‌ها بسته به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند تغییر می‌کند. مهم‌ترین امکانات هتل راوی شیراز عبارت‌اند از: اینترنت وای فای، ستوران، روم سرویس، یخچال، سیستم تهویه، کافی شاپ، کمد لباس، مینی بار (با هرینه)، مبلمان، تلفن و لاندری.

آدرس هتل سنتی راوی: شیراز، خیابان حضرتی، کوچه بیستم

هتل سنتی فروغ شیراز

از دیگر هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز می‌توان به هتل سنتی فروغ مهر اشاره کرد. ساختمان این هتل ۲ طبقه در دوره قاجاریه ساخته شده و با کاشی‌کاری‌های چشم‌نواز تزئین شده‌است. این هتل سنتی دارای ۱۸ واحد اتاق بوده و یکی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه بین هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز محسوب می‌شود. مهم‌ترین خدمات و ویژگی‌های هتل سنتی فروغ شیراز شامل مواردی همچون کافی شاپ، مینی بار(با هرینه)، اینترنت وای فای، خدمات نظافت روزانه، سالن صبحانه، کمد لباس، فضای سبز، صبحانه رایگان، محل استراحت در فضای باز، یخچال و تلویزیون است.

آدرس: شیراز، سه راه نمازی، گذر تاریخی سنگ سیاه، پشت امامزاده بی‌بی دختران

آدرس: شیراز، سه راه نمازی، گذر تاریخی سنگ سیاه، پشت امامزاده بی‌بی دختران

هتل بین الحرمین شیراز

هتل بین‌الحرمین، یکی از بهترین هتل‌های شیراز است که خدمات و امکانات قابل‌توجهی را به مسافران ارائه می‌دهد. در بین هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ، این هتل نزدیک‌ترین اقامتگاه به حرم حضرت شاهچراغ (ع) محسوب می‌شود. از ویژگی‌های مهم هتل بین‌الحرمین این است که فاصله‌ کمی تا ارگ کریم‌خان زند، موزه نارنجستان قوام و مسجد نصیرالملک دارد و در کنار زیارت می‌توانید از این مکان‌های جذاب نیز دیدن کنید. مهم‌ترین خدمات هتل بین‌الحرمین شیراز مواردی مانند روم سرویس، صبحانه رایگان، فضای سبز، سرویس بیدارباش، یخچال، صندوق امانات، اتاق چمدان، تلویزیون، آسانسور، دستگاه واکس کفش، کمد لباس، مبلمان، مینی بار(با هزینه)، کافی شاپ، رستوران ایرانی و سالن آمفی تئاتر را شامل می‌شود.

آدرس: شیراز، خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان حسینی ۲۲

هتل سنتی نیایش شیراز

هتل سنتی نیایش شیراز که در بافت تاریخی شهر قرار دارد، در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده‌است. این هتل دو طبقه دارای ۷۵ اتاق شامل اتاق‌های ۱ تا ۵ تخته است. جالب است بدانید که این هتل در گذشته، محل برگزاری جلسات انجمن شعر و ادب شیراز بوده‌است. امکانات هتل سنتی نیایش شیراز به‌عنوان یکی از هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز عبارت‌اند از: پارکینگ، مینی بار (با هزینه)، چایخانه سنتی، خدمات تور (با هزینه و هماهنگی)، کافی شاپ، کمد لباس، رستوران ایرانی، سونا، جکوزی، اتاق چمدان، صندوق امانات، زمین بازی کودکان، تاکسی سرویس، اتاق با کلید، یخچال، تلویزیون و ترانسفر (با هزینه و هماهنگی)

آدرس: شیراز، سه راه نمازی، به سمت شاه چراغ، کوچه کلانتری عباسیه (کوچه ۴)

هتل زندیه شیراز

هتل ۵ ستاره زندیه شیراز، یک هتل منحصربه‌فرد با امکانات بی‌نظیر است. در بین هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز، این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد از قیمت بالاتری برخوردار است. اگر به دنبال یک اقامت لوکس در شیراز هستید، هتل زندیه یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل زندیه شیراز شامل این موارد است: صندوق امانات، عابر بانک، اتاق چمدان، فضای سبز، غرفه سوغات، جکوزی، ماساژ، استخر، سونا، باشگاه ورزشی، امکانات برگزاری جلسات کاری، تاکسی سرویس، یخچال، تلویزیون، کافی شاپ، رستوران ایرانی، چایخانه سنتی، خدمات تور، چای ساز، فست‌فود، مینی بار (با هزینه)، حمام سنتی و دستگاه واکس کفش.

آدرس: شیراز، بلوار هجرت، پشت ارگ کریم خان زند

هتل وکیل شیراز

یکی دیگر از هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ، هتل سه ستاره وکیل است. این هتل ۳ طبقه در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و یک گزینه‌ اقامتی با هزینه مناسب است. ازجمله برخی از امکانات هتل وکیل شیراز می‌توان به موارد همچون آسانسور، پارکینگ، کمد لباس، مبلمان، مینی بار (با هزینه)، رستوران ایرانی، کافی شاپ، خدمات تور (با هزینه و هماهنگی)، آباژور، روم سرویس، صبحانه رایگان، صندوق امانات، اتاق چمدان، اینترنت وای فای، یخچال و تلویزیون اشاره کرد.

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، حدفاصل چهارراه مشیر و چهارراه پیروزی، کوچه ۵۹

با رزرو تور شیراز سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید

یکی از بهترین روش‌های سفر به شیراز، رزرو تور شیراز است؛ چراکه سفر با تور می‌تواند نقش به‌سزایی در کاهش هزینه‌های شما داشته باشد.

قیمت تور شیراز به عوامل گوناگونی همچون محلی که در آن اقامت می‌کنید، زمانی که قصد سفر دارید، خدمات تور، وسیله‌ای که با آن به شیراز می‌روید و غیره بستگی دارد. طبیعتا برای هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره باید هزینه بیشتری بپردازید. یکی از مزیت‌های شیراز، تنوع بالا در محل اقامت است. چرا که علاوه‌بر هتل‌ها می‌توانید از اقامتگاه‌های بومگردی که شکل سنتی دارند، نیز استفاده کنید. یکی از مسائلی که حتما تاکنون شما نیز متوجه آن شده‌اید، این است که در ایام تعطیلات یا فصل‌های خنک و خوش آب‌وهوا که مردم برای سفر مشتاق می‌شوند؛ هزینه‌ی تورها و خدمات آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. پس هنگام خرید تور شیراز به این نکته توجه کنید.

برای رزرو آنلاین تور و هتل های شیراز اقامت۲۴ بهترین گزینه ممکن است. پس از رزرو آنلاین، با مراجعه به هتل مقصد و ارائه ووچر (رسید هتل که پس از رزرو برای شما صادر می‌شود) به راحتی می‌توانید در اتاق خود ساکن شوید.

جمع‌بندی

در این مطلب، با معرفی بهترین هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ، تلاش کردیم که شما را در انتخاب یک گزینه اقامتی عالی در شهر شیراز یاری کنیم. با رزرو اتاق در یکی از هتل های نزدیک شاهچراغ شیراز، دسترسی آسانی به بارگاه حضرت شاهچراغ (ع) خواهید داشت. هتل‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم علاوه‌بر این‌که به شاهچراغ نزدیک هستند، توانسته‌اند توجه مسافران را به‌خوبی جلب کنند و کامنت‌های سایر گردشگران در مورد این هتل‌ها کاملا مثبت است.

 

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=103749

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن